شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی در مناطق زلزله زده استان، ساخت 10 واحد مسکونی را در این مناطق آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی در مناطق زلزله زده استان، ساخت ۱۰ واحد مسکونی را در روستای گیشان غربی آغاز کرده است.

نرگس صداقت ادامه داد: ۳ گروه اجرایی عمرانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای احداث ضرب العجل ساختمان‌های مسکونی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند تا هرچه زودتر از مصائب و سختی‌های پیش آمده به ساکنان این مناطق کاسته شود و شرایط بازگشت این عزیزان به زندگی عادی تسریع یابد.

صداقت با بیان اینکه آوار برداری در روستای گیشان غربی ظرف کمتر از یک هفته تمام شد و در روستای زرتو نیز در حال اتمام است، ابراز کرد: ۸ تیم از مهندسان عمرانی زبده شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس جهت تسریع در ساخت و سازهای مناطق زلزله زده حضور دارند و مطابق با نیازسنجی های صورت گرفته مراحل ساخت و سازهای مسکونی را پیش بری می‌کنند.

وی افزود: نیروی متخصص شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان نماینده ویژه این شرکت نیز از ساعات اولیه پس از زمین‌لرزه در مناطق زلزله‌زده حضور دارد و به ساماندهی امور و پشتیبانی می‌پردازد و در راستای رفع نیازمندی‌های ساکنان مناطق زلزله زده مطابق با نیازسنجی‌های انجام پذیرفته از سوی ستاد مدیریت بحران استان خدمت‌رسانی را در این مناطق ادامه خواهیم داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: تاکنون نیز علاوه بر خدمات امدادی و پشتیبانی در این مناطق با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین، راه‌سازی و تانکر آب‌رسانی سیار به ارائه خدمت در این مناطق پرداخته‌ایم.

صداقت در پایان گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس همواره هم‌راستا با وظیفه اصلی خود که تأمین امنیت سبد سوخت کشور است، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را مد نظر قرار داده است و در خدمت‌رسانی و فعالیت‌های عام‌المنفعه پیشگام بوده است و در این راستا وظایف خود را به‌عنوان متولیان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در قبال جامعه به‌ویژه مردم هرمزگان دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام