مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان از کسب 2 مقام برتر کشوری توسط ۳ نفر از دبیران هرمزگان در جشنواره الگوهای برتر تدریس خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمد قویدل پس از اختتامیه جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد ، گفت : ۲ مقام برتر کشوری دستاورد دبیران هرمزگانی از الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه فنی، حرفه‌ای و کاردانش می باشد.

قویدل افزود : رتبه اول گروهی محور دست سازه (ت) الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه و رتبه سوم انفرادی رشته مدیریت و برنامه‌ریزی خانواده الگوهای برتر تدریس دوره دوم متوسطه فنی، حرفه‌ای و کاردانش از آن هرمزگان شد.

وی با اشاره به شعار این دوره از جشنواره که “معلم توانمند ، تعلیم و تربیت با کیفیت ، نسل امیدبخش” می باشد ، خاطر نشان کرد : معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش فرصتی فراهم کرده که حداکثر معلمان در این رویداد مهم شرکت کنند.

گفتنی است ، شکوفه بارانی و سکینه محمدزاده رتبه اول گروهی محور دست‌سازه(ت) در جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه و مریم سیلانی رتبه سوم رشته مدیریت و برنامه‌ریزی خانواده در دوره دوم متوسطه فنی، حرفه‌ای و کاردانش را کسب کردند.

پایان خبر /