رییس کل دادگستری هرمزگان از دست‎یابی به فروش ۷۴ میلیارد ریالی در جریان برگزاری دوازدهمین مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی این استان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مجتبی قهرمانی گفت : با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور ، دوازدهمین مرحله مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان هرمزگان برگزار شد که در جریان آن ، تعداد ۱۵۳ خودرو و یک‌هزار و ۲۶۷ دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده فروخته شد.

قهرمانی افزود : خوشبختانه مزایده وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت و در نتیجه آن، خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج در مجموع به قیمت بیش از ۷۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال به فروش رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه همه موتورسیکلت‌ها و اکثر خودروهای سواری عرضه شده در این مزایده چندین سال در پارکینگ‌های استان بلاتکلیف مانده بود ، خاطر نشان کرد : خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده در نتیجه برگزاری این مزایده، همه این خودروها و موتورسیکلت‌ها فروخته شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد : تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضائی استان هرمزگان برای صیانت از بیت المال است.

قهرمانی یادآور شد : دادگستری استان هرمزگان در حوزه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی به‌منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های جاری و با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه پای در میدان عمل گذاشته و با تدوین برنامه جامعی در این مورد، تمامی دادستان‌ها و رؤسای دادگستری حوزه‌های قضائی استان به صورت مستمر در حال بازدید از از پارکینگ‌ها هستند.

وی در پایان تأکید کرد : اقدامات دستگاه قضائی استان به منظور ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها تا تعیین تکلیف آخرین خودرو و موتورسیکلت توقیفی ادامه خواهد داشت.

پایان خبر /