مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان از اشتغال به کار هزار و شصت نفر در واحدی تولیدی با راه اندازی مجدد در استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سید امیر امیری زاد در این خصوص عنوان کرد : با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از متولیان اصلی رونق‌بخشی به بخش تولید هستند، برنامه‌ریزی و پیگیری‌ها برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه احیای هر واحد راکد تولیدی و صنعتی، اشتغال‌زایی افراد زیادی را به همراه دارد افزود: به صورت مجموع تعداد ۴۸ واحد احیا شده و به شکل قابل توجهی رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ واحد صنعتی در داخل شهرک ها و تعداد ۲۳ واحد تولیدی نیز در خارج از شهرک ها و نواحی احیا و راه اندازی مجدد شده اند.

امیری زاد در پایان توضیحات خود تصریح کرد: احیای واحدهای راکد و بازگرداندن تولید به چرخه اقتصادی یک از سیاست هایی است که مجدانه آن را پیگیری میکنیم و با تبیین چشم اندازهای تولیدی به دنبال رشد حداکثری صنایع کوچک و متوسط در استان هستیم.

پایان خبر /