آیین افتتاح نماز خانه اداره کل شیلات هرمزگان همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با پیگیری و حمایت سازمان شیلات ایران و با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان ، مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در سازمان جهاد کشاورزی ، نماینده ستاد اقامه نماز استان هرمزگان ، معاونین شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل شیلات هرمزگان در آئین افتتاحیه نمارخانه اداره کل شیلات هرمزگان گفت : با ایجاد نمازخانه جدید در شیلات هرمزگان سعی شد برای کارکنان و مراجعین شیلات استان مکانی مناسب و با دسترسی بهتر ایجاد گردد تا ضمن ادای فریضه نماز ، فرصتی برای آرامش خاطر کارکنان و ارباب و رجوع در نوبت نمازها تامین شود.

مسعود بارانی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز مطرح کرد : فراهم آوردن یک مکان مناسب در این اداره کل با هدف ایجاد روحیه تشویق به ادای نماز یکی از دغدغه هایی نمازگذاران بود که خوشبختانه این دغدغه بجا تا پایان ساخت مسجد شیلات هرمزگان مرتفع گردید.

وی خاطرنشان کرد : نماز به عنوان یکی از واجبات الهی باید در سرفصل برنامه های هر مسلمانی قرار داشته باشد و این مهم در اولویت امور شیلات هرمزگان نیز قرار داد.

مدیرکل شیلات هرمزگان با تقدیر از دست اندرکاران ساخت نمازخانه از کلیه همکاران خواست حضور پررنگ تری را در این مکان معنوی نسبت به برگزاری هر چه بهتر مراسم ها و نماز جماعت داشته باشند.

نماینده ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در ادامه ضمن تشکر از توجه ویژه مجموعه شیلات استان هرمزگان به موضوع نماز و اهمیت برپایی ان در ادارت گفت : خوشبختانه می توان از شیلات هرمزگان به عنوان یکی از ادارت موفق در زمینه برپایی نماز جماعت و توجه به ان یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امیری با اشاره به اینکه ساخت این نمازخانه و طرح ایجاد مسجد در محوطه اداره کل شیلات هرمزگان به خوبی بیانگر توجه مجموعه شیلات به مسائل شرعی و دینی است.

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی همچنین ضمن تشکر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل شیلات هرمزگان و مجموعه مدیریتی شیلات در بحث اقامه نماز بیان کرد: انصافاً این اقدام شیلات هرمزگان در راستای اقامه و ترویج فرهنگ نماز، کاری خلاقانه و تأثیرگذار بود که باید این جریان مبارک حمایت و تقدیر شود.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی بر اقامه صفوف نماز تاکید کرد و گفت: بی شک مهم ترین امر توجه به برپایی و اقامه نماز اول وقت است.

همچنین در حاشیه این مراسم از نمایشگاه احکام دینی، ایستگاه مطالعه شیلات هرمزگان و همچنین نمایشگاه محصولات شیلاتی در اداره کل شیلات هرمزگان بازدید شد.

پایان خبر /