معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به واسطه حجم گسترده وظایف، ارائه خدمات و ارتباط نزدیک با خیل عظیم مردم، جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد خجسته مولای متقیان حضرت امام علی “علیه السلام” و بزرگداشت مقام پدر، با اشاره به جایگاه مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه، عنوان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی وظایف، جایگاه مهمی در بین قاطبه مردم دارد.

 رئوفی در همین خصوص، افزود: ارتباط نزدیک این وزارتخانه با خیل عظیم مردم، اهمیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دوچندان کرده است.

 وی، خاطرنشان کرد: وجود سازمان های خدمات رسان همچون سازمان تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی و بنگاه های اقتصادی انتظارات مردم را از این وزارتخانه برای دریافت خدمات مطلوب و بهبود وضعیت رفاهی، بیش از پیش بالا برده است.

 رئوفی تصریح کرد: چشم امید بسیاری از جوانان به ویژه جوانان فارغ التحصیل دانشگاه ها در زمینه اشتغال، به برنامه ریزی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 وی اظهار داشت: بهبود شاخص های اشتغال و رفع دغدغه های جوانان هرمزگانی در زمینه اشتغال، مهمترین انتظار مردم نجیب هرمزگان از مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، افزود: چرخش نخبگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امری طبیعی و مسئولیت ها امانتی در دست مدیران است.

گفتنی است، در این آیین مجتبی معین وزیری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان معرفی و از خدمات هادی ابراهیمی مدیرکل سابق این اداره کل، با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام