به مناسبت نکوداشت هفته بهزیستی و با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مدیران دستگاههای همراه در امر خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، طی نشستی صمیمانه همراه با جمعی از معاونین حوزه های مختلف با تعدادی از مدیران کل دستگاههای همراه و همکار در امر خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان دیدار و گفت و گو کرد و با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاشهای ارزنده آنها در ارائه خدمات و حمایت از مددجویان تحت پوشش تجلیل به عمل آورد .

سامیه جهانشاهی در این جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی و عرض خیرمقدم به مدیران دستگاههای اجرایی ، عنوان کرد : بی تردید دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال اندیشمندان، متخصصان و مدیران و دست اندرکاران کلیه نهادها و دستگاه‌های موثر در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است.

جهانشاهی افزود : امیدوارم با تقویت، بسط و گسترش این گونه فعالیت‌ها بتوانیم در تلفیق اجتماعی و مشارکت و حضور فعال افراد دارای معلولیت در عرصه‌های مختلف ، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی و دستیابی به جامعه‌ای سالم، پویا و خلاق سهمی هر چند اندک داشته باشیم.

 

وی در جریان برگزاری این مراسم به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت ها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و گفت : دستیابی به این اهداف مهم جز با همراهی ،همکاری و تعامل سازنده بین دستگاهی امکان پذیر نیست.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان مطرح کرد: حمایت ها و ارتباطات برون سازمانی مسیر را برای مشارکت هرچه بیشتر نهادها و دستگاههای اجرایی می گشاید و لازم است از تمامی ظرفیتها و فرصتهای موجود در سایر دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی در جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان استفاده کنیم.

گفتنی است، در ادامه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی حاضر در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و کارکنان زیرمجموعه تشکر و قدردانی کردند و آمادگی خویش را در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند تحت پوشش سازمان اعلام داشتند .

همچنین ، در پایان این مراسم از دکتر علیزاده مدیرکل بیمه سلامت، مهندس سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، دکتر غلامعلی جاودان مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مهندس محمد بذرافشان مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان ، مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان و مدیرکل راه آهن استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر /