سامانه اینترنتی ثبت نام و عضویت انجمن های هنری هرمزگان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، معاونین و روسای انجمن های هنری در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اسمعیل جهانگیری ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش ، عنوان کرد : هنرمندان در باب آئین عاشورایی نقش بسزایی ایفا کرده اند و باورهای دینی و مذهبی و عشق به اهل بیت در بین هنرمندان استان یک مقوله جدا نشدنی است.

جهانگیری بیان نمود : هدف از طراحی این سامانه ثبت اطلاعات هنرمندان انجمن های هنری در استان می باشد و قابلیت های دیگری از جمله قابلیت برگزاری مجمع های عمومی را دارد.

وی افزود : در بحث سامانه اینترنتی نقص هایی وجود دارد که باید برطرف شود اما فواید آن بیشتر است زیرا دسترسی به هویت هنرمندان به سهولت انجام می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه گفت : شفافیت در این سامانه مشهود خواهد بود و هنرمندان از طریق این سامانه می توانند به امتیازات و مزایایی که وزارتخانه یا اداره کل در نظر می گیرد دسترسی پیدا کنند و همچنین هنرمندان در تمام نقاط استان می توانند به آسانی به سامانه دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به حضور فیزیکی هنرمندان در اداره کل نمی باشد.

گفتنی است ، مهلت ثبت نام در این سامانه تا تاریخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۲ می باشد و هنرمندان می توانند به آدرس www.hr-anjoman.ir مراجعه کنند.

پایان خبر /