نشست شورای اداری شهرستان سیریک با حضور استاندار هرمزگان و با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مهدی دوستی در نشست شورای اداری شهرستان سیریک که در شهر بندر کوهستک بخش بمانی این شهرستان با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران برگزار شد، با اشاره به جزئیات این نشست، اظهار کرد: در این نشست تصمیمات مهمی در حوزه آب، راه‌سازی، شیلات و تجهیز زیرساخت‌های پزشکی و سلامت اتخاذ شد.

 دوستی افزود: تکمیل زیرساخت های آموزشی، تاسیس هنرستان شیلات، احداث خط انتقال آب تلنگ به سیریک و تکمیل آب شیرین‌کن از جمله مصوبات این نشست بود که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

 وی، با اشاره به مصوبات حوزه ورزش شهرستان سیریک، گفت: تکمیل زیر ساخت های ورزشی و احداث و تکمیل پروژه چمن مصنوعی در برخی از مناطق این شهرستان از دیگر مصوبات بود.

 دوستی بیان کرد: با جابه‌جایی خط لوله گاز در اراضی شهرک صنعتی سیریک، به‌زودی مشکل واگذاری زمین در این محدوده رفع خواهد شد و زیرساخت های شهرک صنعتی نیز برای سرمایه گذاری تکمیل می شود.

 وی همچنین گفت: در راستای تسریع در فرآیند احداث چندین مزرعه بزرگ پرورش میگو نیز تصمیمات لازم گرفته شد.

 دوستی با بیان اینکه عمده این طرح ها در سوم خردادماه، هفته دولت و دهه فجر سال‌جاری به نتیجه می‌رسند، اظهار امیدواری کرد؛ در کوتاه مدت اتفاقات خوبی در شهرستان سیریک و بخش های مختلف آن رقم بخورد.

 حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: با توجه به اشراف خوب استاندار هرمزگان بر مسائل، جلسه مطلوبی برگزار شد و پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های جدیدی که مطالبه مکرر مردم بود مورد بررسی قرار گرفت و در بخش بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه سازی، سلامت و همه بخش هایی که باید به آن پرداخته می‌شد، تصمیمات خوبی گرفته شد و با توجه به روحیه جهادی استاندار هرمزگان، اطمینان داریم نتایج خوبی از این نشست حاصل می شود.

 گفتنی است؛ نشست شورای اداری شهرستان سیریک با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان، معاونان استاندار، نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سیریک، فرماندار سیریک، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستانی برگزار شد.

دوستی و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان سیریک، با حضور در گلزار شهدای گمنام مسجد امام حسین(ع) بندر کوهستک، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.

انتهای پیام