اعضای هیئت مدیره و معاونان فولاد مبارکه و نیز اعضای هیئت مدیره ، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان بازدید کردند و در جریان روند آن‌ها قرار گرفتند.

به گزارش صبح دریانیوز ، با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل ، محسن صالحی‌نیا رئیس هیئت مدیره ، سایر اعضای هیئت مدیره و معاونان فولاد مبارکه ، همچنین عطاالله معروفخانی مدیرعامل ، مصطفی عطایی‌پور رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره ، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان ، بازدید از طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان انجام شد.

مهم‌ترین پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان که از آن بازدید به عمل آمد می‌توان به مگامدول احیا مستقیم ۱٫۷۲ میلیون تنی، سیلوهای ذخیره‌سازی آهن اسفنجی، واحد دوم گازهای صنعت، پست برق، ایستگاه کاهش فشار گاز و نیز پروژه ۱٫۷۲ میلیون تنی اشاره کرد. در این بازدید عطاالله معروفخانی و نیز علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان توضیحاتی را در خصوص روند اجرای پروژه‌ها به مدیرعامل فولاد مبارکه ارائه دادند. همچنین طیب‌نیا در این خصوص رهنمودهایی را برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای به مدیرعامل فولاد هرمزگان ارائه کرد.

پایان خبر /