رئيس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم در ساعات اوليه نخستين روز از بهار ۱۴۰۲، با حضور در ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، با دست اندركاران اين ستاد ديدار كرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  افشار فتح الهی در این دیدار با تبریک سال نو و بهار طبیعت، اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان “مهار تورم، رشد تولید”، وظیفه همه خدمتگزاران را برای ارائه خدمات بهتر دوچندان کرده است.

فتح الهی ادامه داد: امیدوارم همه ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با  وحدت و همدلی و اقدامات انقلابی و جهادی بتوانیم گام های اثرگذاری را با هدف تحقق نام سال ۱۴۰۲ از مسیر تقویت فعالیت های صنعتی و اقتصادی برداریم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از روسای کمیته های ۱۷ گانه این ستاد خواست تا پایان تعطیلات همانند روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در مسیر ارائه خدمات به میهمانان جزیره کوشا باشند تا سفر به این جزیره رویایی برای گردشگران، خاطره انگیز باشد.

وی تصریح کرد: از آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) جمعیت قابل توجه ای از هموطنانمان از سه مسیر هوایی، زمین و دریایی وارد جزیره زیبای قشم شدند و این نشان از علاقمندی مردم ایران به جاذبه های کم نظیر گردشگری قشم دارد.

گفتنی است ، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آبان سال گذشته کار خود را در قالب ۱۷ کمیته با هدف فراهم کردن شرایط مناسب سفر در ایام نوروز ۱۴۰۲ آغاز کرده بود و این روزها شاهد ارائه خدمات مناسب در مبادی ورودی این جزیره به انبوه میهمانان و گردشگران هستیم.

انتهای خبر /