مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان گفت : با پایان جشنواره‌ الف تا ۳ نفر رتبه برتر کشوری حاصل تلاش کاروان اعزامی استان هرمزگان بود ؛ یک مدیر راه‌یافته کشوری در نمایشگاه مذکور حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد قویدل گفت : از ۴ اثر تک ایده راه یافته به جشنواره‌ کشوری الف تا در هرمزگان ۳ اثر حائز رتبه برتر کشوری شدند.

زینب علیرضا ، سید کبری موسوی ، فاطمه آزمند و محسن قنبری (گروهی) حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی بابیان اینکه از تعداد کل ۱۸ هزار و ۶۷۳ اثر در بخش‌های مختلف رویداد الف تا ۲۰ اثر استان راه‌یافته به کشوری اختصاص دارد، تصریح کرد : از مجموع ۳۰ هزار و ۵۰۴ اثر در بخش تک ایده‌ها و تجارب، ۴ اثر متعلق به استان هرمزگان بود و از ۵۱۱ اثر در بخش الگوی کلان مدرسه نیز یک اثر به هرمزگان تعلق داشت.

به گفته مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان : از مجموع ۱۳ هزار و ۱۵۰ اثر در قالب عصر جدید یاددهی و یادگیری نیز ۴ اثر از استان هرمزگان بود.

قویدل افزود : یازده مدیر و هنرآموز هنرستان‌های استان آثار خود را در نمایشگاه به اشتراک گذاشتند.

وی در ادامه یادآور شد : صاحبین آثار به همراه اولیا و دانش آموزان به این رویداد دعوت بودند که در چهار گروه ۵۰ نفره در ۴ روز نمایشگاه از آثار نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی ست ، این نمایشگاه از روز ۱۸ تیر صبح و عصر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به مدت ۴ روز دایر بود و ۲۱ تیرماه به کار خود پایان داد.

پایان خبر /