مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از تلاش مستمر جهت فراهم آوردن شرایط مطلوب برای برگزاری کنکور قریب به ۱۰ هزار دانش آموز در ۱۰ شهرستان استان هرمزگان خبر داد.

 به گزارش  پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد قویدل گفت: قریب به ۱۰ هزار دانش آموز پایه دوازدهمی استان در ۵ رشته تحصیلی خود را برای کنکور ۱۴۰۲ آماده می کنند.

 قویدل افزود: پس از بازدید و بررسی های انجام شده، ۷۱ حوزه برای برگزاری مطلوب کنکور سال جاری در سراسر استان مهیا شده و  بخشهای اجرای ازمون، مخزن و نیز مسایل امنیتی، نظارتی و رفاهی مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی ، نمایندگان تام الاختیار مدیر کل مشخص و ابلاغ آنها صادر گردیده است و شرح وظایف عوامل اجرایی در پورتال سازمان سنجش مشخص شده، که لازم است مسئولین سنجش مناطق شرح وظایف را دریافت و در اختیار عوامل اجرایی آزمون‌ها قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به لزوم برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرمانداران مناطق و بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: توجه ویژه استاندار هرمزگان به دستگاه تعلیم و تربیت نشان از درایت و اهتمام وی دارد و امید است در شهرستان‌ها نیز فرمانداران محترم همچون سنوات گذشته، امکانات و ظرفیت های خود را به منظور برگزاری کنکوری سالم، برابر ضوابط و مقررات خصوصا در بحث تامین امنیت حوزه‌های اجرایی و مخازن سوالات کنکور وغیره با آموزش و پرورش همکاری مطلوبی را داشته باشند.

گفتنی است ،  کنکور امسال در روزهای چهاردهم و پانزدهم تیر ماه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در ۵ رشته برگزار می شود همچنین  شروع آزمون در نوبت صبح ساعت ۸  و ۳۰  دقیقه  و عصر ساعت ۱۵ است . 

پایان خبر/