به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای رسانه و همچنین قدردانی از تلاش فعالان این عرصه گفت: از خرداد ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی مراسم تجلیل از اعضا در هیات مدیره آغاز و مقرر شد این مراسم در تاریخ ۱۶ […]

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای رسانه و همچنین قدردانی از تلاش فعالان این عرصه گفت: از خرداد ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی مراسم تجلیل از اعضا در هیات مدیره آغاز و مقرر شد این مراسم در تاریخ ۱۶ مرداد برگزار شود.

حسین روحی ، افزود : اقدامات لازم انجام شده و از ابتدای تشکیل انجمن تاکنون هر سال علیرغم شرایط ویژه، آیین تجلیل چه به صورت حضوری یا آنلاین با همکاری تلویزیون‌های اینترنتی و رسانه‌های فعال استان منعقد شده است.

روحی با اشاره به ضرورت برگزاری این مراسم ، خاطر نشان کرد : خبرنگاران و فعالان رسانه ‌بی هیچ چشم داشتی درعرصه اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند و نقش آنان در ارتقای آگاهی‌های عمومی و ارتباط مردم و مسئولان غیر قابل انکار است ؛ فراموش کردن زحمات این قشر بی‌انصافی است.

وی عنوان کرد : جزئیات برگزاری مراسم مذکور در گروه‌های مجازی و سایت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان یادآور شد : آنچه مهم است مانند گذشته  این مراسم مختص اعضاست و برنامه های آن با محوریت اعضا برگزار می شود.

پایان خبر /