باحضور استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، فرماندار شهرستان رودان و جمعی از مسئولین استانی و محلی و شهروندان رودانی، پروژه گازرسانی به شهر رودان، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، ضمن اشاره به افتتاحیه پروژه گازرسانی به شهر رودان با حضور دکتر همتی، استاندار هرمزگان، افزود: با افتتاح پروژه گازرسانی به شهر رودان، نزدیک به ۱۰ هزار خانوار از این نعمت خدادادی بهره مند شده اند.

فواد حمزوی،افزود : میزان اعتبار این پروژه، ۴۷۰میلیارد ریال بوده و ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در این شهر جهت گازرسانی اجرا شده و بی شک با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به‌دنبال دارد.

وی، خاطر نشان کرد: از همدلی و همراهی مردم و مسوولان شهرستان رودان که در زمان انجام این پروژه با همکاران ما کمال همکاری را داشته اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

حمزوی عنوان کرد: با جریان یافتن گاز طبیعی در این شهر و استقبال و استفاده شهروندان رودانی از این نعمت خدادای، امید داریم شاهد کاهش مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی برای تهیه سیلندر گاز و سایر سوختهای مایع باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، تصریح کرد: شرکت گاز هرمزگان هیچ گونه دخل و تصرفی درخصوص تهیه و توزیع سیلندرهای گاز نداشته و تمام تلاش همکاران ما در این شرکت، ایجاد بسترهای لازم جهت رفاه و امنیت بیش تر و بهتر برای شهروندان هرمزگانی با استفاده از گاز طبیعی است.