معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: در دیماه سالجاری با انجام بیش از 314 مورد بازرسی از واحدهای توزیع و عرضه برنج در استان 2 پرونده تخلف تشکیل و جهت بررسی های بعدی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالرضا پیروی منش افزود: پرونده های تشکیل شده شامل ۳ مورد تخلف به ارزش ریالی چهار میلیون و۶۰۰هزار ریال جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش تاکید کرد: در شرایط کنونی نظارت ویژه و مستمر بر تأمین، توزیع و قیمت اقلام پرمصرف، در دستور کار بازرسان این سازمان است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از شهروندان در سراسر استان درخواست کرد؛ همچون گذشته در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، احتکار و اختفاء ، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه و عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارشات و شکایات خود را به ثبت برسانند.

انتهای پیام