مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان با همراهی یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر و جمعی از مسئولین محلی شهرستان از اماکن و فضاهای ورزشی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل ورزش و جوانان در جریان این بازدید اظهار داشت : شهرستان بندرخمیر دارای ظرفیت های متعددی در ورزش می باشد که با حمایت از جامعه ورزش شاهد رشد و شکوفایی و افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین مختلف کشوری خواهیم بود و در پیشبرد اهداف سازمانی از هیچ کوششی در این راستادریغ نخواهیم کرد.

خادمی نسب ضمن تشکر از حمایت کلیه مسئولین به ویژه مهندس دوستی استاندار هرمزگان ، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : با تمام توان در جهت تکمیل پروژه ها و رفع نواقص موجود در اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان با جدیت تمام پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت.

لازم بذکر است مظفرخادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از روستاهای چاه گود ، کشار بالا ، کشار سرگپ ، درواخانی ، کشی پایین ، کشار پایین ، تهلو انگوران ، نیمه کار ، کهورستان ، درگور ، بندر پل ، چاه ماخور شهر خمیر بازدید نمودند و مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام